Monday 3 June 2013

HARI INI......

04/06/2013.....Hari ini aku bekerja seperti biasa... setiap hari aku semakin takut dalam menghadapi dunia yang penuh dengan cabaran, godaan...penuh dengan kekejaman... setiap aku aku cuba bangkit dengan dengan harapan supaya setiap hari ader pembaharuan dalam diri ku supaya aku tidak berasa bosan dengan hidup ini...   setiap hari aku berdoa supaya di jauhi segala unsur2 negatif......sebenarnya aku telah bosan hidup berseorang...........acap kali aku cemburu bila mereka yang mempunyai teman...mempunyai anak... tapi aku tidak berdaya...sesungguhnya ALLAH yang Maha berkuasa terhadap semua hambanya... aku reda kerana mungkin inilah Qada dan Qadar aku....disamping bekerja aku juga mencari peluang-peluang kerjea lain yang serba sedikit boleh menampung kos sara hidup aku....hidup di bandar.... memanglah tinggi...

secara tak langsung aku menolong kawan2 aku..... mempromosikan kedai2 dan business dia... inilah dia antara ANAK  MELAYU yang berjaya........aku kagum dengan kawan2 aku...aku teringin jadi macam mereka juga tapi rezekiku belum lagi tiba...walau bagaimana pun aku akan tetap berusaha untuk berjaya seperti mere... di sini aku akan lampirkan beberapa keping gambar kedai2 kawan aku yang berjaya dalam perniagaan mereka buat masa ini.....

No comments:

Post a Comment